استخدام کارشناس امور قرارداد ها در تهران

آگهی استخدام در شرکت معتبر
نیازمندی ها استخدامی
شرح شغل کارشناس قراردادها
سرپرست قرارداد یا متخصص قرارداد ، قراردادهای تجاری را برای توافق نامه های مالی مانند خرید شرکت ، قرارداد اجاره ، قرارداد استخدام جدید و پیشنهادات تجاری مدیریت و بررسی می کند. وظایف آنها شامل مذاکره در مورد شرایط و ضوابط قرارداد با هر یک از طرفین ، تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی موجود در برخی توافق نامه های قرارداد و کمک به کارمندان و رهبری برای درک بهتر اطلاعات ذکر شده در قرارداد است.


وظایف و مسئولیت های سرپرست قرارداد:

برای به حداقل رساندن خطرات پروژه گام های کافی بردارید
برای اطمینان از اجرای ایمن و مناسب پروژه ، با مدیر پروژه ارتباط برقرار کرده و از او پشتیبانی کنید
از رعایت سیاست ها ، استانداردها و رویه های بهداشت کار و بهداشت شرکت اطمینان حاصل کنید
گزارش های ماهانه پروژه را تهیه کنید و در جلسات ارائه سخنرانی کنید
از مذاکرات ادعاها ، مدیریت تغییرات قراردادی و حل اختلافات یا حل اختلافات با پیمانکاران پشتیبانی کنید
ادعاهای تأمین کنندگان را ارزیابی و آماده کنید
اطمینان حاصل کنید که اعضای پروژه از قرارداد به درستی استفاده می کنند

سرپرست قراردادها چه کاری انجام می دهد؟
سرپرستان قراردادها تمام قراردادهای مربوط به یک شرکت را اداره می کنند تا اطمینان حاصل کنند که کارمندان و مدیران از شرایطی که با آنها توافق می کنند ، درک می کنند. آنها برای تعیین اهداف شرکت و اطمینان از مطابقت هر قرارداد با اهداف و مطابقت با الزامات قانونی ، با همکاری مدیریت و بخش منابع انسانی همکاری می کنند.

مدیران قرارداد با هدف کاهش هزینه ها و افزایش سود ضمن رعایت قانون ، بنابراین آنها تلاش می کنند تا هر قرارداد از این استانداردها پیروی کند. آنها همچنین در مورد هرگونه تغییر قانون به روز می شوند تا از انطباق کلیه قراردادها مطمئن شوند.


مهارت های مورد نیاز متخصص قرارداد
یک متخصص قرارداد باید سطح بالایی از صداقت و پاسخگویی را نشان دهد. داوطلبان علاقه مند به سمت متخصص قرارداد باید مهارت ها و مهارت های زیر را داشته باشند:

دانش بنیادی در مورد فنون ساخت و ساز ، مصالح ساختمانی ، استانداردها و تجهیزات
توانایی خواندن ، تحلیل و تفسیر اسناد حقوقی ، گزارش های مالی و اسناد فنی
امکان استفاده از مفاهیم حساب مانند کسر ، نسبت و نسبت به سناریوهای واقعی
درک اساسی از روشهای خرید و زنجیره تامین
مهارت در برنامه های رایج دفتر
شناخت مناسب از روشهای استاندارد عملکرد (SOP) و مقررات شغلی ، ایمنی و زیست محیطی و قانون
مهارت های مدیریت زمان و حل مسئله
مهارت های ارتباطی کلامی و کتبی


الزامات آموزشی و تحصیلی متخصص قرارداد
متقاضیان شغل متقاضی موقعیت مدیر اداری باید دارای مدرک لیسانس در مدیریت قرارداد ، مدیریت بازرگانی یا زمینه های مرتبط باشند. هرگونه گواهینامه مربوطه یک مزیت اضافی است.


الزامات تجربه کاری متخصص قرارداد
برنامه ها معمولاً باید حداقل 3 سال سابقه کار به عنوان متخصص قرارداد یا نقش پیمانکاری دیگر داشته باشند. از آنجا که این موقعیت مهمی است ، داوطلب باید تجربه کار در سایت های ساختمانی یا پروژه های مهندسی را داشته باشد. داوطلب همچنین در هنگام درخواست و ارزیابی درخواست های پیشنهادی (RFP) باید تجربه استفاده از استانداردهای سازمانی را داشته باشد. 

نوع همکاری: تمام وقت
دارای حقوق مناسب با توجه به سابقه ی درخشان
پاداش و مزایا
ارسال رزومه به واتساپ