ایده های پول درآوردن از اینستاگرام و کسب درآمد

ایده های پول درآوردن از اینستاگرام و کسب درآمد

ایده های پول دراوردن از اینستاگرام و کسب درآمد در ایران

اصول کسب و کارهای جدید و پرسود در اینستاگرام

اینستاگرام در ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ساخته شده بود، اما اکنون اینستاگرام، یک پلتفرم تجاری است و قابل استفاده برای همه کسب و کارها است. از جمله مشاغل انلاین و تجارت الکترونیک. احتمالا برای شما هم پیش آمده که از خود بپرسید چگونه می توان از اینستاگرام پول درآورد؟ روش های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟ چطور از شیوه های فروش در اینستاگرام استفاده کنیم؟ ما در این مقاله، خلاصه و کوتاه این سوال ها را پاسخ خواهیم داد و درمورد تکنیک هایی که سریع می توان آن ها را پیاده سازی کرد، صحبت خواهیم کرد پس هر کسی می تواند از همین لحظه ، از طریق اینستاگرام کسب و کار خود را شروع کند.

برنامه کسب درآمد از اینستاگرام

مطمئنا از طریق اینستاگرام می توانید درآمد کسب کنید، تا زمانیکه یکی از روش های تجارت، تجارت های انلاین و اینترنتی است، هر شخصی با هر توانایی می تواند از طریق اینستاگرام برای خود کسب و کاری راه اندازی کند. با هر توان مالی و حتی بدون هیچ سرمایه ای میتوانید از طریق اینستاگرام درامد کسب کنید. حتی میتوانید ادمین پیج اینستاگرام یا مدیریت پیج های اینستاگرامی کسب و کارهای دیگربشوید و کار خود را شروع کنید. امروزه کسب و کار های زیادی به دنبال استخدام ادمین اینستاگرام هستند

روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

شما می توانید به عنوان بازاریاب و یک واسطه برای فروشندگانی باشید که می خواهند محصولات خود را به فروش برسانند، می توانید محصولات برندهای مختلف را در اینستاگرام خود به فروش برسانید، بازاریابی کنید و یا اگر خودتان تولید میکنید و محصولی دارید، کسب و کار خانگی دارید و کار در منزل انجام میدهید، محصولات خود را به فروش برسانید. مشاوره، فروش خدمات، عکاسی و فعالیت های هنری، ورزشی، آموزش و معرفی خدمات نیز از فعالیتهای رایج هستند و بسیاری کارهای دیگر که شما به آن علاقمند هستید نیز از طریق اینستاگرام امکانپذیر است. پس در واقع یک فضای تجارت الکترونیک برای هر فرد با هر نوع کاری، در اینستاگرام وجود دارد.

همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام

اینفلوئنسر و کسب درآمد از اینستاگرام 

این افراد با توجه به پست هایی که در اینستاگرام بارگزاری می کنند و همچنین برندهایی که برای آن ها محصولات یا خدمات خود را جهت تبلیغات ارسال می کنند، فعالیت و کسب درآمد می کنند. با توجه به اینکه این افراد در اینستاگرام بازدید زیادی توسط دنبال کننده های خود دارند، کسب درآمد های بسیار زیادی از تبلیغات به دست میآورند. تولید محتوا با فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای مهمترین عامل در شناخته شدن این افراد در اینستاگرام می باشد. تبدیل به یک وابسته برای فروش محصولات برندهای دیگر شوید.

شما میتوانید محصولات دیگران را به فروش برسانید، بسیاری از برند ها محصولات خود را از طریق برنامه های وابسته به فروش می رسانند. شما می توانید تمرکز خود را برای فروش این نوع از محصولات بگذارید. تفاوت یک تاثیر گذار با یک واسطه فروش در این است که یک واسطه با دریافت حق کمیسیون، کسب درآمد انجام میدهد و یک اینفلوئنسر با بوجودآوردن آگاهی باعث فروش یک محصول می شود.

با ایجاد پست های متنوع و مورد توجه مخاطبان خود، می توانید به راحتی بستری برای فروش محصولات برندهای متفاوت را ایجاد کنید. همچنین برای گسترش و تنوع محصولات خود راهکارهای زیادی در این روش وجود دارد. این نوع درآمد زایی، امکان رشد زیادی وجود دارد. همچنین میتوان در سایت های معتبر، محصولات و پیج اینستاگرام خود را آگهی و تبلیغ کنید و با این کار، فالوورهای خود را افزایش دهید. و کم کم فروش و درآمدتان را افزایش بدهید. درسایت پاکت، به منظور حمایت از کسب و کارها، برای کاربران امکان ساخت صفحه اختصاصی و به اشتراک گذاشتن لینک اینستاگرام فراهم شده است .اگر هنوز در پاکت ثبت نام نکرده اید، همین امروز از اینجا ثبت نام کنید

ثبت آگهی رایگان استخدام

تخفیف ویژه خرید بسته اشتراک حرفه ای

فروش محصولات دیجیتال، طراحی گرافیک و عکاسی و تولید محتوای خلاقانه

اینستاگرام فضای مناسبی جهت ایجاد محتوای تصویری دارد. شما اگر به نقاشی، عکاسی، طراحی گرافیک، تولید انیمیشن و تصاویر کارتونی علاقه دارید، می توانید با تولید محتوا ی تصویری و خلاقانه، از اینستاگرام درآمد داشته باشید. علاوه بر عکسبرداری و ساخت تصاویر شما میتوانید خلاقیت های زیادی به خرج دهید و با ادیت و تلفیق تصاویر خود به وسیله ی اپلیکیشن و نرم افزار های مرتبط، محصولات متنوعی جهت فروش تهیه کنید. خدماتی همچون گردشگری، سبک زندگی، آشپزی، تناسب اندام، موفقیت های مالی و شغلی، موبایل و تکنولوژی، دیزاین و طراحی، دیجیتال مارکتینگ، مهارت های کودک و نوجوان، مهارت های کسب و کار و بسیاری موضوعات دیگر که به آنها علاقه دارید، میتوانند برای شروع کار شما در اینستاگرام مناسب باشند. این گروه های شغلی، بسیار مورد پسند افراد جوان و پرانرژی است و بیشترین کاربران با این روشها، از اینستاگرام پول در میاورند.

تولید و فروش محصول خاص یا محصولات مختلف

شما می توانید هر کالایی را که خود در تولید آن توانایی دارید را تولید نمایید و در اینستاگرام به فروش برسانید همچنین می توانید کالاهایی را که قصد فروش آن ها را دارید خریداری کنید و سپس به فروش برسانید. اگر خیاطی بلدید تولید محصولات مزونی و فروش لباس و پوشاک و یا تولید کالاهای دیگر مثل صنایع دستی، زیورالات و سنگ های قیمتی، لوازم خانه، وسایل آشپزخانه، لوازم دکوراسیون و تزیینی، غذا و مواد غذایی، کفش و وسایل ورزشی، فروش کتاب و کالاهای فرهنگی، فروش موبایل و لوازم جانبی و دیگر کالاها... میتوانند برای فروشگاه شما در اینستاگرام سوداور باشند. این روش بسیار معمول در فضای مجازی می باشد، اما باید در نظر بگیرید که برای راه اندازی این کار، نیاز به یک سرمایه اولیه، با توجه به نوع کار خود دارید.

همچنین شما با توجه به نوع محصولات، به مکانی برای انبار کردن وسایل تولیدی یا خریداری شده نیاز دارید. پس هنگامی که محصول خود را انتخاب و تولید یا تهیه کردید، میتوانید از کالاهای خود عکس بگیرید، حالا تصاویر کالاهای خود را در فروشگاهتان قرار دهید. اکنون فروشگاه اینستاگرامی شما آماده است. بخش آخر فروشگاه شما، ارسال کالا برای مشتری است. در حال حاضر، همه جای دنیا پست ها یا پیک های خصوصی بسیاری وجود دارند. آنها کالاهای خریداری شده از طریق فروشگاه اینستاگرامی شما را، به راحتی به دست مشتریان شما میرسانند.

بنابراین، برای شروع فروش محصولات خود، به فالوورهای زیادی نیاز ندارید و میتوانید با معرفی محصولات خود به دوستان و آشنایان خودتان، فروش خود را شروع کنید و کم کم با افزایش فالورها کسب و کار خود را توسعه بدهید. برای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین هر فردی در هر کجا بدون سرمایه و یا با سرمایه ابتدابی کم، می تواند برای خود کسب و کاری را راه اندازی کند. اینستاگرام فضای بسیار مناسبی را بوجود آورده است که هر یک از ما می توانیم با یکی از روش های ذکر شده از این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشته باشیم.

پبشنهاد:اگر به دنبال شروغ کسب و کار خود در اینستاگرام هستید، پیشنهاد میشود مقاله بهترین شغل های اینترنی معروف در ایران را در پاکت مطالعه کنید.

https://www.oberlo.com

 

اشتراک این مطلب:

دیدگاه 4

  • ممنون از اطلاعات خوبتون

    22 ارديبهشت, 1400 ساعت 13:12
  • من میخوام یک پیج راجع به کودکان و کاردستی و نقاشی کودک پیج بزنم. میشه راهنمایی کنید تو این حوزه چه کارهایی میشه کرد. ممنونم

    23 ارديبهشت, 1400 ساعت 21:25
  • سلام. رضا هستم. مشاور کسب و کار مطلب خوبی بود هر جند جا داشت توضیحات مفصل تری داده بشه. بهتر است پاسخ به نظرات را هم قرار دهید. برای niloo ، پیشنهاد میشه سایت های مرتبط را ببینید. همچنین میتوانید در بخش تبادل نظر سایتها، مشاوره و پیشنهادات خوبی را کسب کنید. همچنین تبلیغ رایگان در سایت های ثبت آگهی رایگان بدهید.

    28 ارديبهشت, 1400 ساعت 13:49
  • مرسی از مطالب خوب شما، من در سایت نی نی سایت درباره اینکه آیا اینستاگرام پول میدهد و راه های کسب درآمد از اینستاگرام خونده بودم. کلا خیلی مطالب راجع به پول درآوردن از اینستاگرام و گوشی در سایت های مختلف خواندم، اینجا هم الان خوندم، اما هنوز نتونستم برای خودم ایده ای پیدا کنم که جدید باشه و هیچ کس انجام نداده باشه... همه این کارها خیلی زیادن و دیگه رقایت با قدیمی تر ها سخته و به نظرم فایده نداره.

    8 بهمن, 1400 ساعت 12:21

ارسال دیدگاه