بهترین شغل های اینترنتی معروف در ایران

بهترین شغل های اینترنتی معروف در ایران

ساده ترین راههای کسب درآمد از اینترنت

تعداد افراد جویای شغل های اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هر روز در حال افزایش است. یکی از دلایل آن این است که شما با هر تخصص و هر سن و سالی که هستید، میتوانید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و حتی بدون سرمایه، کسب درآمد از اینترنت در خانه داشته باشید. حتی اگر کار خانگی دارید، میتوانید آن را تبدیل به کار خانگی پردرآمد کنید.

اگر شما هم، علاقمند به راه اندازی مشاغل آنلاین هستید، الان بهترین فرصت برای شروع کار است. امروزه، اینترنت و گوشی های هوشمند تقریبا در دسترس همه افراد جهان است و کسب و کارهای اینترنتی و مجازی به مهمترین و پولسازترین حوزه های کسب و کار در دنیا تبدیل شده است. شاید با خود بگویید که دیگر سنتی ترین مشاغل هم برای فروش محصولات خود به صورت آنلاین اقدام کرده اند و دیگر جایی برای رقابت وجود ندارد. اما این تنها بهانه ای برای شروع نکردن کسب و کار شما است، زیرا کسب و کارهای اینترنتی، به دلیل وسعت زیاد و مدل های درآمدی متنوع، فرصت های زیادی را برای شروع و کسب درآمد از اینترنت، برای ما پدید آورده است.

اگر شما به دنبال راه اندازی یک کسب و کار کوچک اینترنتی هستید و یا به دنبال کسب درامد زیاد از اینترنت هستید، در اینجا 7 ایده کسب و کار اینترنتی معروف و پردآمد را معرفی می کنیم، شاید این ایده ها بتواند به شما کمک کند تا مسیر مناسبی برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن

امروزه اکثر مردم، وقت زیادی را با موبایل و اپلیکیشن های مختلف سپری میکنند. هم برای سرگرمی، هم برای انجام بسیاری از کارهای روزمره و خرید و فروش ها از موبایل استفاده میکنند. بنابراین، اگر ایده ی خاصی برای تولید یک اپ و یا یک سایت ندارید، میتوانید از طریق طراحی و ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار های دیگر، درآمد خیلی خوبی داشته باشید. البته برای این کار، نیاز به دانش برنامه نویسی و کار با نرم افزارهای مرتبط دارید، البته میتوانید اگر پروژه ای هم داشتید، آن را برونسپاری کنید و به فریلنسر طراحی سایت بسپارید. فریلنسر برنامه نویس و فریلنسر طراح گرافیک میتوانند به شما کمک کنند. برای پروژه فریلنسینگ و سپردن پروژه به فریلنسرها، میتوانید از سایت freelancer و در ایران نیز از سایت پاکت استفاده کنید.

 

web-design فردی در حال طراحی سایت

ساخت سامانه چت انلاین برای ارتباط با مشتریان

امروزه، ظهور چت انلاین پدیده ی فوق العاده ای است. علاوه بر نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که برای صحبت کردن و چت کردن طراحی و تولید شده اند، ما دوست داریم وقتی در وبسایتی کاری انجام میدهیم، بتوانیم با ادمین یا دیگر کاربران گفتگویی داشته باشیم. امروزه در وبسایت های زیادی، از این روش برای تعامل با مشتریان استفاده میشود که بسیار کاربردی و ضروری برای همه ی کسب و کارهای اینترنتی است و سبب تجربه بهتر کاربران میشود. بنابراین، اگر ایده ای در زمینه ایجاد بستری انلاین برای ارتباط کاربران و سایت ها داشته باشید، میتوانید کسب و کار خوبی راه اندازی کنید. به عنوان مثال، چت انلاین لایوچت livechat در این زمینه فعالیت بین المللی دارد و در ایران نیز، رایچت یک نمونه خوب برای ایجاد ارتباط بین کاربران و سایت است.

 

online-chat چت انلاین

کسب و کار اشتراکی، کسب درآمد پایدار

آیا دوست ندارید همیشه برای فروش محصولتان با مشتری چانه بزنید؟ یا کالایی دارید که احتمال دارد خراب بشود؟ مدل کسب وکار اشتراکی استرس شما را در کسب و کار کاهش میدهد. اشتراک فقط در یک شرکت نرم افزاری یا رسانه ها کارایی ندارد. اگر یک یک شرکتی بزرگ یا یک استارتاپ باشید، اگر شرکت خدماتی باشید یا تولیدکننده، محصول یا خدمت شما هرچه باشد، برای کسب و کارتان مشترک ها، بهتر از مشتریان میتوانند درآمدزایی کنند. بسیاری از شرکت ها، با استفاده از مدل کسب و کار اشتراکی به ایجاد جریان های درآمدی تکرارشونده می پردازند. بنابراین، اگر ایده ای دارید که افراد، با خرید اشتراک، بتوانند از محصول و خدمات شما استفاده کنند، میتوانید درآمد خوب و پایداری داشته باشید.

 

digital-marketing دیجیتال-مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

هر نوع کسب و کاری، وقتی به رشدی که در نظر داشته است، نرسیده باشد ناچار است برای دیده شدن، به شرکت های تبلیغاتی مراجعه کند. بسیاری از شرکت ها نیز، ار همان ابتدا استراتژی تبلیغاتی خود را میچینند که قوی تر وارد بازار بشوند. تبلیغات و هدف گذاریهای آن، کار ساده ای نیست و تقریبا پیچیده و کاری تخصصی است که نیاز به مطالعه و دانش میدانی دارد. اگر مکانیزم درامد زایی از تبلیغات دیجیتال را یاد بگیرید و درک کنید، می توانید درآمدهای بسیار خوبی از تبلیغات اینترنتی بدست بیاورید. میتوان پیش بینی کرد بیشتر کسب و کارها تا چند سال آینده به این نوع خدمات احتیاج دارد. با توجه به اینکه امروزه همه ی افراد به اینترنت از طریق گوشی های همراه دسترسی دارند، میتوان گفت امروزه یکی از بهترین نوع تبلیغات به خصوص برای کسب و کارهای اینترنتی، دیجیتال مارکتیگ است.

 

سئو و بهینه سازی سایت، فردی در حال کسب و کار انلاین و کسب درآمد از اینترنت در خانه، سایت پاکت

سئو و بهینه سازی سایت، کار پر درآمد و کمی پر حاشیه

بهینه سازی موتور جستجو، موضوعی است که تقریبا همه درمورد آن شنیده ایم. امروزه با توجه به رشد سریع هزینه های تبلیغات، حضور در رتبه های بالای موتورهای جستجو مانند گوگل، رقابت بسیار زیادی دارد و از طرفی سودآوری بالایی نیز می تواند داشته باشد. همیشه وقتی فردی چیزی را در گوگل جستجو میکند اولین سایتهایی که بالا می آید را میبیند و در واقع بیشترین شانس بازدید را در جستجو دارند و این برای همه سایتها، از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال در ایران، نی نی سایت نمونه خوبی است. در بسیاری از موضوعاتی که در گوگل سرچ کنید، اغلب این سایت در صفحه اول گوگل حضور دارد. حتی برای خیلی موضوعات غیر مرتبط، مثلا جستجوی کلاس بازیگری هومن سیدی، هم در صفحه اول نتایج گوگل است. این همان سئو، یا بهینه کردن رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. همان کاری که این وبسایت و خیلی از سایت های دیگر انجام میدهند. بنابراین با یادگیری سئو، میتوانید درآمد خوبی داشته باشید چون همه سایت ها دوست دارند در رتبه های اول جستجوی گوگل باشند. اینکه در ابتدا گفتیم شغل پر حاشیه، به دلیل آن است که الگوریتم های گوگل، مدام در حال تغییر هستند و این سبب اختلاف نظر و تفاوت شیوه کاری بین سئوکار ها شده است.

 

seo-سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل- نی نی سایت مثال سئو

برگزاری سمینارهای انلاین، یعنی همان وبینار

با آمدن بیماری کووید 19 در جهان، بیشتر افراد شاغل، دانش آموزان و دانشجویان، دارندگان کسب و کار و سخنرانان انگیزشی و سایر افراد، از وبینار برای انجام کارهای خود استفاده می کنند. می توان از این وبینارها برای بازاریابی و فروش محصولات خود استفاده کنید. نگران نباشید، در این روش، هر محصولی میتواند قابلیت ارائه داشته باشد. حتی محصولات تولید شده توسط مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک مثل ترشی و عسل تا محصولات شرکتی بزرگ مثل موبایل و کنسول بازی. بنابراین با برگزاری وبینار میتوانید محصولات خود را به فروش برسانید. اگر هم محصولی ندارید، میتوانید با برگزاری وبینار برای دیگران، کسب درآمد کنید.

 

webinar وبینار-دختری در حال سمینار انلاین

آموزش انلاین یا ساخت دوره های آموزشی آنلاین

در هر زمینه ای که اطلاعات و مهارت دارید و آن مهارت قابلیت آموزش به دیگران را داشته باشد، به راحتی میتوانند با برگزاری کلاس های انلاین و یا ساخت دورهای آموزشی و فروش آنها به افراد، هم به آنها کمک میکنید مهارتی که نیاز دارند را یاد بگیرند هم میتوانید درآمد خوبی کسب کنید. با ساده ترین امکانات، میتوان از آشپزی و خیاطی و نقاشی تا آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت و تولید محتوا و هزاران موضوع دیگر، دوره های آموزشی انلاین تهیه کرد و در اختیار دیگران قرار داد.

 

learning- دختری در حال آموزش انلاین

 

با این حال، اینها فقط برخی از روش های کسب درآمد اینترنتی هستند که به آنها اشاره کردیم. شما میتوانید هر شغل یا کسب و کاری که دارید را با کمی هوشمندی، انلاین کنید و درآمد خود را افزایش بدهید و میتوان گفت کسب و کار شما، بهترین شغل اینترنتی شما میتواند باشد. فقط کافی است آن را برای حضور در فضای کسب و کار انلاین آماده سازی کنید.

اشتراک این مطلب:

دیدگاه 20

  • سلام. خوب بود.

    30 ارديبهشت, 1400 ساعت 16:38
  • مبحث سئو و بهینه سازی سئو سایت خوب بود. اما سوال اینکه سایت ها در همه موضوعات مختلف تو نتایج اولیه گوگل و موتورهای جستجو باشند خوبه یا فقط در کلمات مرتبط با فعالیت سایت؟

    30 ارديبهشت, 1400 ساعت 22:52
  • جالبه که همه از سئوی نی نی سایت مثال میزنند.. ولی از نظر من که چند ساله سئوکار هستم سئوی این سایت ایرادات فنی زیادی داره... و دلایل بالا بودن آن در نتایج گوگل به عوامل دیگری هم بستگی داره...

    31 ارديبهشت, 1400 ساعت 02:49
  • ببینید استراتژی سئو در سایتهای مختلف متفاوت است. مثلا سایت دیوار، سایت شیپور، دیجیکالا با سایت چطور استراتژی های متفاوت دارند. حتما برای سایتتون استراتژی سئو داشته باشید. مهرداد هستم کارشناس سئو در خدمتم

    9 خرداد, 1400 ساعت 02:23
  • سلام. دوستان یک نکته ی مهم را در مورد سئو سایت بگم اینکه بهینه سازی سئو سایت ها را با هم مقایسه نکنید. استراتژی سئو بر اساس محتوا و توع سایت ها متفاوت هست... به نمونه های زیر دقت کنید... مثلا سایت محتوایی مثل سایت دیجیاتو ، سایت فروشگاهی مثل دیجیکالا و سایت بانی مد ، سایت آگهی سایت دیوار و سایت شیپور و سایت باما، سایت کاریابی مثل ایران تلنت و سایت جابینجا ...، سایت کاریابی و فریلنسری بیواسطه مثل سایت پاکت ، وب اپ های پخش فیلم مثل فیلیمو و نماوا، سایت خدماتی مثل استپ و تپسی و پینکت و ... صدها سایت دیگر با مدل درامدی و مدل کسب و کار متفاوت... بنابراین به جای مقایسه، تمرکز خودتون را روی کسب و کار خودتون بزارین و با استراتژی درست و تولید محتوای مناسب می‌توانید کسب و کار خودتون را رشد بدین.

    18 خرداد, 1400 ساعت 00:43
  • برای کسب و کار خانگی ارزان و با سرمایه کم چه کاری را پیشنهاد می کنید؟ من الان شمع سازی میکنم ولی خیلی فروش در اینستاگرام نداره

    21 خرداد, 1400 ساعت 16:54
  • سلام ممنون مطالب و مقالاتتون بسیار مفید است، برای شغل های اینترنتی معروف مطالب بسیار خوب و کاملی را ارائه دادید. خواهشمند است مقالاتی هم در خصوص کسب و کارهای خانگی برای خانم های خانه دار قرار دهید. کار در منزل با سرمایه کم میشه راه اندازی کرد. برخی کسب و کار ها الان استخدام دورکار دارند، زنان خانه دار را استخدام میکنند برای دورکاری، برای نیازهای شغلی مثل تولید جعبه، تولید پاکت، تولید و بسته بندی مواد غذایی، یا حتی استخدام ادمین اینستاگرام و استخدام منشی دورکار و ... بنابراین بازار کار بزرگی است و اگر درباره این مشاغل و نیازمندی ها مطلب بزارید ممنون میشم... با سپاس

    22 خرداد, 1400 ساعت 17:00
  • از آزمون استخدامی معلم ها خبر جدیدی ندارید؟ من اخبار استخدامی را دنبال میکنم چیزی پیدا نکردم... سه ساله به دنبال استخدام در اداره های دولتی و شرکت های خصوصی هستم اما هنوز استخدام نشدم. تو نیازمندی ها در تهران آگهی ثبت کردم اما دو ماه است بیکار هستم و دنبال کار هستم. کارشناسی ریاضی دارم و برقکاری هم بلدم...

    27 خرداد, 1400 ساعت 21:06
  • باسلام. زمان آزمون استخدامی معلم ۱۴۰۰ مشخص شده و در سایت آموزش و پرورش میتوانید ببینید، جزئیات نیازمندی های استخدام و شرایط احراز شغل را هم میتوان بررسی کرد. پبشنهاد: کاش سایت پاکت در کنار امکانات خوب (مثل ثبت آگهی رایگان استخدام و اگهی مشاغل و حذف واسطه ) و دیزاین عالی، یک بخش اخبار استخدامی و کاریابی هم اضافه کنید. ممنونم

    2 تير, 1400 ساعت 22:20
  • بازار کار دورکاری و آنلاین بسیار پررونق است بخصوص در زمان پاندمی کرونا بسیاری از کسب و کارها تغیرر کرده است، به نظرم سایت پاکت به دلیل جامعیت کسب و کار سایت خیلی خوبی است. دورکاری و فریلنسری،کارهای نیمه وقت و پاره وقت، کارهای تمام وقت را میتوان به راحتی در آن جستجو کرد. تبلیغ کسب و کارها بسیار خوب است. ممنون از سایت پاکت

    22 تير, 1400 ساعت 20:35
  • سلام. چه دیزاین خوبی داره سایت شما... من از بخش دیجیتال مارکتینگ خوشم آمد، میخوام دوره اموزشی شرکت کنم. خواستم ببینم برای کار خانگی بسته بندی پول دیجیتال مارکتینگ میتونم استفاده کنم یا فقط برای کسب و کارهای اینترنتی مناسب هست...؟ ممنونم

    5 مرداد, 1400 ساعت 21:38
  • سلام من دنبال راه اندازی کار خانگی هستم. انواع کار در منزل را دارم بررسی میکنم. در سایت دیوار کار خانگی دکمه دوزی و بسته بندی جوراب و کار در منزل تسبیح زیاد هست. در سایت شیپور کار در منزل با گوشی و تایپ در خانه و پروژه ای خیلی آگهی هست. تو سایت پاکت هم بیشتر آگهی کار در منزل بسته بندی پاکت و جوراب و دکمه دوزی دیدم هست. در سایت های کاریابی ای استخدام و ایران استخدام هم کلا خیلی آگهی مناسب دورکاری و کار در منزل ندیدم. ولی در مجموع من بیشتر دنبال کار تولیدی در منزل هستم که خودم بتوانم با سرمایه کم راه اندازی کنم و برای زنان خانه دار اشتغالزایی کنم و بازاریابی انجام بدهم و بفروشم. این بررسی را هم گفتم شاید برای افرادی که مثل من دنبال کسب درآمد از منزل هستند خوب باشه... به نظر شما که سایت استخدام و کاریابی بدن واسطه هستید برای من که زن خانه دار هستم و دنبال کار پاره وقت دورکاری هستم،کار اینستاگرام یا شغل خانگی خوب چی هست...؟ (کار در منزل چی خوبه) مرسی پاکت

    16 مرداد, 1400 ساعت 23:03
  • سلام. برای لیلی: شما برای شغلتون که کار در منزل هست میتوانید از دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی استفاده کنید... و کسب درامد کنید... البته من برای کسب درآمد از منزل و توسعه کسب و کار خانگی همیشه بازاریابی شبکه ای و یا کمپین های تبلیغاتی چریکی هم پیشنهاد میدم...

    18 مرداد, 1400 ساعت 01:19
  • سلام. من مهندس عمران هستم. کارشناسی عمران از دانشگاه آزاد تهران گرفتم. اکنون دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی در حوزه صنایع ساختمانی هستم. آیا در زمینه خدمات مهندسی ساختمانی سایتی هست که بتوانم بررسی کنم... البته سایت محتوایی در زمینه توضیحات و معرفی خدمات ساختمان و عمران و معماری میشناسم... مثل سایت نظام مهندسی یا ساختمان آنلاین و یا یک سری مطالب درباره ساختمان و املاک در بلاگ سایت دیوار و شیپور... من دنبال راه اندازی استارتاپ با خدمات جدید در صنعت ساختمان هستم.. اگر نمونه استارتاپ خارجی در حوزه عمران و معماری میشناسید برای من ارسال کنید... ممنون از سایت پاکت

    24 مرداد, 1400 ساعت 13:00
  • باسلام من میخواستم برای تبلیغات کسب و کار خودم از وبینار استفاده کنم. ولی هزینه برگزاری وبینار بر اساس تعداد افراد زیاد هست. سایت وبینار با قیمت مناسب اگر هست میشه معرفی کنید... و اینکه برای بازاریابی و معرفی محصولات و فروش در زمان کرونا چه روش های مارکتینگ خوب هست..

    28 مرداد, 1400 ساعت 22:06
  • سلام. من دنبال کار میگردم دورکاری. دنبال استخدام کار خانگی بسته بندی هستم. جویای انواع کار در منزل هستم. آگهی کار در منزل سایت شیپور و کار خانگی سایت دیوار اگهی استخدام بسته بندی و کار در منزل زیاده.. و اگهی دورکاری در شیپور.. اما همه را دیدم و اکثرا الکی بودند... اگهی کار خانگی تو سایت نی نی سایت هم دیدم اگهی های کار در منزل در نی نی سایت هم سرکاری بودند... من دنبال کار خانگی هستم... اگر کسی کار در منزل بسته بندی اگهی کرده یا دنبال نیروی کار میگرده... به من پیام بدهید.. بسته بندی هر محصولی لوازم التحریر، بسته بندی ارایشی و بهداشتی، کار بسته بندی حبوبات و بسته بندی پاکت پول و جعبه شکلات و ... هر نوع کار در منزل باشه که تخصصی نباشه من میتوانم انجام بدهم.. دنبال کار خانگی با درامد خوب و حقوق ثابت هستم...

    29 شهريور, 1400 ساعت 14:05
  • سلام برای راه اندازی کسب و کار اینترنی و کسب درآمد از اینترنت از کجا شروع کنیم بهتره؟ فروشگاه اینستاگرامی راه اندازی کنیم یا سایت فروشگاهی؟ و اینکه با سرمایه کم چطور از اینترنت پول در بیارم؟

    25 مهر, 1400 ساعت 17:35
  • سلام مطلب خوبی بود لطفا درباره طراحی سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین و ساخت فروشگاه اینترنتی مطالب آموزشی بیشتر بزارید. اگر میشه راهنمایی ویدئویی برای افراد جویای کار ایجاد کنید که چگونه بتوانند شغل و کار مناسب پیدا کنند و توانایی خودشون را به کارفرما بیان کنند.

    17 آذر, 1400 ساعت 17:12
  • باسلام. مرسی از مطلب خوبتون، من دوست دارم تو بخش تولید محتوا و سئو کار کنم. بخش توضیحات سئو را خوندم. میخواستم ببینم چرا سایت نی نی سایت در کلاس بازیگری هومن سیدی بالا هست و اینکه سایت تبلیغاتی و آگهی استخدام است یا سایت کسب و کار یا سایت راهنمای بارداری و حاملگی؟ من البته سئوکار نیستم و فقط درد دل کردم. من طرفدار شغل اینترنتی هستم و دنبال کار های اینترنتی در منزل و شغل های آینده دار زنانه را دارم جستجو می کنم. کلا در کسب و کار های اینترنتی راحت ترین شغل کار در سایت های پولساز محتوایی مثل نی نی سایت و زومیت و اینها هست با موبایل هم میشه کسب درآمد کرد. به نظرم در ارتباط با تولید محتوا و شیوه های پول درآوردن از تولید محتوای سئو شده و کسب و کارهایی که میشود در منزل انجام داد هم بیشتر مطالب آموزشی منتشر کنید

    20 اسفند, 1400 ساعت 10:46
  • سلام. برای آموزش سئو به صورت عملی چه کلاسی را پیشنهاد میدید؟ تو اینستاگرام همه زدن ما بهترین دوره آموزشی سئو هستیم ولی دوستان میگن همش تبلیغاته... اگر دوره های آموزشی خوبی میشناسید لطفاً معرفی کنید، برای دیجیتال مارکتینگ و آموزش تبلیغات در اینستاگرام هم مطلب بزارید

    11 فروردين, 1401 ساعت 01:34

ارسال دیدگاه