کار در منزل پردرآمد در اینستاگرام

کار در منزل پردرآمد در اینستاگرام

فعال سازی فروشگاه اینستاگرام

اینستاگرام فضای انلاین خوبی برای شروع یک کسب و کار است. اگر می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید، در اینجا 8 روش آسان، پرطرفدار و پردرآمد به شما معرفی میشود و برای شما آموزش رایگان کسب و کار در اینستاگرام را کوتاه و مفید توضیح داده ایم..

حتما شما هم می خواهید بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است و درآمد از اینستا چقدر است. بازار گفتگو درباره پول دراوردن در اینستاگرام داغ است. افراد بسیاری در اطراف ما، از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند. در ابتدا خیلی ها فکر میکردند و میگفتند که "اینفلوئنسر اینستاگرام" شدن کاری احمقانه است، مثلا با انجام تمرینات ورزشی، یا نشان دادن شهر یا خوردن شیک های کم کالری برای لاغر شدن یا حرکات سرگرم کننده چقدر میتوانند درآمد کسب کنند؟ برخلاف تصور آنها، میشود گفت: خیلی زیاد!.جالب است بدانید که این درامد فقط برای مدلها یا سلبریتی ها نیست، شما هم می توانید با فعالیت در اینستاگرام، پول زیادی بدست آورید. روش های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد و در اینجا مهمترین ها و آسانترین ها را مطرح خواهیم کرد. شغل و اهداف شما هرچه باشد، یکی از این روشها، برای شما مفید خواهد بود که بتوانید درامد خود را بیشتر کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

اینفلوئنسر کیست

اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی افرادی هستند که در ازای جبران خسارت ، محصولات یا خدمات را در پروفایل شخصی خود توصیه می کنند. از آنجا که قالب آن بر تصاویر تأکید دارد، اینستاگرام مکانی ایدئال برای رشد تجارت تأثیرگذار در اطراف محصولات B2C است. اصولاً هر محصولی که تصویر خوبی ایجاد کند، در اینستاگرام نتیجه خوبی خواهد داشت. وقتی صحبت از نحوه کسب درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام می شود، بزرگترین دسته ها عبارتند از:

سبک زندگی، مسافرت رفتن، سلامتی و تناسب اندام، پخت و پز، مد و فشن، کارهای هنری و خلاقانه، سرگرمی، انگیزشی و غیره...علاوه بر این، مردم به طور باورنکردنی علاقمند به بازاریابی اینفلوئنسرها  هستند. اگر از فالوورهای قابل توجهی برخوردار هستید و توانایی گرفتن تصاویر جذاب را دارید، می توانید با مارک های تجاری همکاری ارزشمندی داشته باشید.

به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام ، شما دو گزینه اصلی برای نشان دادن برندها در پست های خود دارید: بازاریابی وابسته و حمایت مالی.

با بازاریابی شرکت های وابسته ، هر خرید شخصی را انجام می دهید ، کارمزد دریافت می کنید. به عبارت دیگر ، شما از هر فروشی که از طریق پست یا پروفایل Insta شما هدایت می شود، بخشی از پول آن را دریافت می کنید. اگر محصولی کاملاً مطابق با مخاطبان شما باشد، این می تواند واقعاً خوب کار کند.

نحوه درامد در پست های اسپانسر شده متفاوت است. معمولاً با ذکر یک محصول در یک پست، هزینه ای را دریافت می کنید. به عنوان مثال، برای ایجاد یک پست که در آن با استفاده از یک ماده غذایی اسپانسر شده، آشپزی می کنید، ممکن است 5 ملیون بگیرید. افراد اینفلوئنسر حرفه ای، می دانند که چگونه این کار را به روشی انجام دهند که طبیعی و غیر تبلیغی به نظر برسد.در سطوح بالا، میتوانید برای اکثر تبلیغات خود، پست های اسپانسر را انجام دهید و به طور متوسط ​​بیشتر از یک معامله وابسته درآمد کسب خواهید کرد. فقط در چند کالای اصلی که مخاطبان شما دوست دارند، میتوانید تبلیفات شرکت های وابسته را انجام دهید.

سفیر برند کیست

اگر به عنوان یک تأثیرگذار به موفقیت برسید، ممکن است فرصتی برای سفیر برند شدن را داشته باشید. این زمانی اتفاق می افتد که شرکتی بخواهد با شما همکاری مستمر داشته باشد و تعداد معینی پست را در طی یک بازه زمانی و شاید حتی به طور نامحدود ایجاد کند.

اگر به نظر عالی می رسد، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. واقعیت این است که شما برای تبدیل شدن به یک سفیر برند، به افراد و فالوورهای زیادی نیاز دارید. به هر حال، شرکت ها بیشتر دیده شدن محصولات خود را می خواهند، و اگر با کسی که چند صد فالوور دارد شریک بشوند، به اهدافشان نمی رسند. اگر ویژگیهای خاصی داشته باشید، موفق تر خواهید بود. به پیج اینفلوئنسری که دنبال می کنید نگاه کنید. احتمال دارد که شما افرادی را دنبال کنید که علایق مشترک با شما دارند. شاید آنها مسافران جهان یا سرآشپزهای رستوران گیاهی باشند یا یک زن و شوهر وبلاگ نویس یا آرایشگر باشند. اینها همه علایق بسیار متفاوتی دارند، اما نکته مشترک آنها قصه گویی تصویری است. خواه در حال پخت غذا، سفر به دنیا یا مونتاژ لباس های مرسوم، مد روز و ... باشید، می توانید از محصول نهایی عکس های زیبایی بگیرید و به اشتراک بگذارید.

راه اندازی فروشگاه اینستاگرام

محصولی برای فروش دارید؟ چیزی تولید میکنید؟ اگر محصولی دارید اینستاگرام می تواند راهی عالی برای تبلیغ محصولات شما باشد. همچنین در اینستاگرام تعدادی ابزار برای امکان فروش مستقیم فراهم شده است و شما می توانید این کار را تقریباً در مورد هر نوع کالایی، از لباس گرفته تا لوازم آموزشی انجام دهید. به عنوان مثال، در اینستاگرام "اینفلوئنسرهای آموزشی" بسیاری وجود دارد که از تجارت الکترونیکی برای فروش ابزارهای سازمانی کلاس، فایلهای قابل چاپ و سایر محصولات مرتبط با آموزش که ایجاد کرده اند، استفاده می کنند. یا با آموزش های بازاریابی اینترنتی و آموزش دیجیتال مارکتینگ، به افراد در تولید محتوا و توسعه کسب و کار خود و یا استخدام در شرکت های بزرگ و معتبر کمک می کنند و برای خود بازار کار آنلاین راه اندازی کرده اند و درآمد خوبی دارند.

ساخت فروشگاه در اینستاگرام- زنی در حال خرید لباس از اینستاگرام

چگونه فروشگاه اینستاگرام را فعال کنیم؟

فعال سازی تگ محصول اینستاگرام

شما برای تبدیل حساب اینستاگرام خود از حالت شخصی به ویترین فروشگاه، باید چندین مرحله را انجام دهید:

تبدیل پیج شخصی به بیزینس

برای فروش محصولات یا خدمات در اینستاگرام، باید مشخصات تجاری داشته باشید. ایجاد سوئیچ به اکانت تجاری رایگان است و روندی ساده دارد.

فروشگاه مجازی در اکانت شاپیفای

در اینجا یک لیستی دقیق از بهترین فهرست های تجارت الکترونیکی وجود دارد. یکی از آنها که کار شما در آن حوزه است را انتخاب کنید و فروشگاه خود را بسازید. البته به دلیل تحریم، باید آدرس از کشور دیگری ثبت شود.

ایجاد فروشگاه در فیسبوک

حالا حساب فیسبوک خود را به حالت published تغییر بدهید و کاتالوگی از محصولات خود را در فیسبوک ایجاد کنید. واز قالب های فروشگاهی، یکی را برای نمایش محصولات خود انتخاب کنید

تایید حساب اینستاگرام

هنگامی که اینستاگرام صفحه کسب و کار شما را تایید کرد، قابلیت های فروشگاهی به اکانت شما اضافه میشود. اکنون میتوانید محصولات و خدمات خود را در پست های خود وارد کنید. قیمت گذاری را روی تصاویر تگ کنید و آنها را به فروش برسانید.

 

خدمات فریلنسری

فریلنسر ترجمه و تولید محتوا، طراحی سایت و گرافیک، برنامه نویسی دورکار

آیا خدماتی مثل طراحی گرافیک، نوشتن، عکاسی، تمیز کردن خانه، مدلینگ یا حتی پیاده روی با حیوانات خانگی و ... را ارائه می دهید؟ اگر فکر میکنید می توانید یک کار آزاد و فریلنسری را شروع کنید، آن را در اینستاگرام تبلیغ کنید و این یکی از راه های عملی پول درآوردن است. 

نکته اصلی این است که مشتری های بالقوه خود را با نمایش کارهای خود در عکس هایی که به اشتراک می گذارید، جذب کنید. اگر عکاس عروسی هستید، برخی از خیره کننده ترین کارهای خود را به اشتراک بگذارید. اگر شغل گردشگری دارید، صفحه خود را به مکانی تبدیل کنید که مردم بتوانند بهترین مکان های گردشی را ببینند.نویسندگان همچنین می توانند در اینستاگرام به خوبی کار کنند. برای طراحی هم، سایت هایی مانند Canva به شما این امکان را می دهند که با یک حساب رایگان، پست های قابل اشتراک با نقل قول های جاسازی شده از نوشته های خلاقانه خود ایجاد کنید و به راحتی آنها را در اینستاگرام پست یا استوری کنید.

 

کارهای هنری خلاقانه در خانه

اینستاگرام به خاطر ویژگی تصویری، بیشتر برای صنعتگران، طراحان و افرادی که به هنرهای تجسمی مشغول هستند، ساخته شده است. اگر نقاشی، مجسمه، جواهرات یا هر چیز بصری می فروشید، می توانید صفحه خود را به نمونه کارهایی تبدیل کنید که بتوانید آنها را بفروش برسانید.برای یافتن دنبال کنندگان جدید ، از هشتگ های مناسب استفاده کنید. سایت های رایگان مانند Keyword Tool لیستی از محبوب ترین هشتگ ها را بر اساس محصولی که می خواهید بفروشید به شما ارائه می دهند.

همچنین ایجاد یک برند شخصی و پرسونال برندینگ، به رشد شما کمک می کند. حتی می توانید این موضوع را به عنوان یک تم در نظر بگیرید. موضوع شخصی شما تقریباً در مورد هر چیزی می تواند چرخش داشته باشد، اما باید در تمام پست های شما سازگار باشد. به عنوان مثال، رنگ یا فصلی یا یک دوره زمانی خاص را انتخاب کنید.

 

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

بیشتر تازه کاران شبکه های اجتماعی، فکر می کنند شبکه های اجتماعی برای تجارت و پول در آوردن آسان است. این نگرش معمولاً هنگامی از بین می رود که شبکه های اجتماعی را امتحان کنند و بفهمند که جذب دنبال کننده کاری دشوار است و نیاز به مهارت هایی دارد. اگر مهارت در کار با اینستاگرام دارید یا سال ها در راه اندازی کانال های شبکه های اجتماعی شرکت خود وقت صرف کرده اید، چرا کسب درامد از این مهارت ها را برای خود مناسب نمی دانید؟ تخمین زده می شود که 75 درصد مشاغل در سال 2021 از اینستاگرام استفاده خواهند کرد. اگر در این برنامه حرفه ای هستید، می توانید از این بازار در حال رشد استفاده کنید. اگر وقت ندارید، میتوانید برای پیج خود ادمین استخدام کنید و شما تولید محتوا انجام دهید. 

 

معرفی سایت های ثبت آگهی رایگان، تخفیف ها، ایده برای مسابقه مجازی

مردم عاشق پیشنهاد تخفیف هستند. به دنبال ثبت آگهی رایگان در سایت ها هستند. و فرصتی که بتوانند کسب و کار خود و محصولات خود را رایگان آگهی کنند و به دیگران معرفی کنند و مشتری خود را افزایش بدهند. آنها به حسابهای اینستاگرام که تخفیف و یا خدمات مجانی را ارائه می دهند، سر می زنند. می توانید پست هایی ایجاد کنید که شامل پیشنهادات ویژه، تبلیغات رایگان و تخفیف های ارزشمند در کار خود یا کسب و کارهای مختلف باشد. اگر تصمیم دارید اینگونه کمپین ها را شروع کنید، باید مدت زمان طولانی و مرتب این رویدادها را ادامه دهید. در این صورت، تعامل بیشتری با کاربران خواهید دید و افراد بیشتری صفحه شما را دنبال میکنند. با ایجاد احساس فوری و فرصت، می توانید مسابقه یا بخش های مرتبط با خود را منحصر به فردتر نشان دهید. مثلا میتوانید آگهی های استخدامی و فرصت شغلی و نیازمندیهای شهر خود را به دیگران معرفی کنید. تنظیم محدودیت زمانی یا تعداد ورودی ها به شما کمک می کند تا کمپین ها را با سهولت بیشتری مدیریت کنید.

 

آموزش رایگان بازاریابی اینستاگرام

اگر شما در شبکه های اجتماعی از طرفداران خوبی برخوردار هستید، چرا به افراد مشتاق نمی آموزید که چگونه به رویاهای بازاریابی در اینستاگرام خود برسند؟ بسیاری از اینفلوئنسرهای موفق مشاغل جانبی را راه اندازی کرده اند که به افرادی که می خواهند اینستاگرام خود را دنبال کنند یا پیج خود را به یک تجارت تبدیل کنند، وبینار و آموزشهای گوناگون ارائه می دهند. برای ساخت این کار ، بدیهی است که شما باید یک پیج اینستاگرام کاملاً تثبیت شده داشته باشید که دارای تعداد قابل توجهی دنبال کننده باشد. به این ترتیب، اینستاگرام شما به عنوان پیج نمونه کارها و در سطح فروش عمل می کند. می توانید وبینارهایی از قبل ضبط شده در YouTube را بررسی کنید و برای اجرا و پخش وبینارهای خود برنامه ریزی کنید.

 

بدیهی است که اینها فقط بخشی خلاصه از ایده هایی برای شروع کسب و کار اینستاگرامی و کسب درآمد از آن است. ابتدا هدف خود را مشخص کنید و ایده خود را رشد دهید و استراتژی خود برای رسیدن به هدف را طراحی کنید و اجرا کنید. به سایت های مختلف سر بزنید و از هر فرصتی، برای رشد و توسعه کسب و کار خود در اینترنت استفاده کنید.

در سایت پاکت نیز برای کسب و کار های اینترنتی و فروشگاه های اینستاگرامی، این امکان وجود دارد که بتوانند لینک شبکه های اجتماعی خود را در آگهی های خود قرار بدهند و با هزاران کاربر و مشتری بالقوه به اشتراک بگذارند. پاکت، بزرگترین سایت تخصصی آگهی های استخدام و کاریابی بیواسطه، حامی کسب و کار ها و مشاغل است و امکانات ویژه ای برای ثبت آگهی رایگان مشاغل فراهم کرده است.

 

 

اشتراک این مطلب:

دیدگاه 22

  • سلام. لطفا راجع به دلایل پولدار شدن افراد موفق در اینستاگرام و ترفندهای موفقیت در اینستاگرام هم بنویسید

    21 ارديبهشت, 1400 ساعت 21:30
  • درباره اینفلوئنسر مارکتینگ و کمپین و هاب و آژانس های اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران هم بگین

    22 ارديبهشت, 1400 ساعت 14:15
  • فروشگاه اینستاگرام یا فروشگاه اینترنتی اینستا که تو ایران نمیشه ساخت‌.. همه چیز هم خیلی کلی گفته شده... کاش فوت و فن فروش در اینستاگرام یا افزایش فروش در اینستاگرام را توضیح میدادید...

    22 ارديبهشت, 1400 ساعت 17:15
  • راهی برای کسب درامد از شاپیفای یا اکانت شاپیفای در ایران نیست؟ ... راهنمایی کنید

    22 ارديبهشت, 1400 ساعت 20:15
  • سلام. وقت بخیر. برای امور بازاریابی شبکه ای حرفه ای با تیمی قوی آماده همکاری با کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها هستم. پرفروش ترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران با تشکر از سایت خوب شما

    27 ارديبهشت, 1400 ساعت 21:43
  • اینها تو ایران جواب نمیده، باید از شاخ های اینستاگرام و شاخ های اینستا ایرانی بپرسین... نیما هستم

    23 ارديبهشت, 1400 ساعت 21:46
  • مطالب خوبی بود. از فریلنسری گفتین.. میشه راجع به بهترین سایت های فریلنسری در ایران توضیحی بدین و اینکه برای شروع کدوم سایتها بهتر هستند؟ من طراح گرافیک هستم. ممنونم

    1 خرداد, 1400 ساعت 02:07
  • به نظر من، خیلی هم نباید روی فروش اینستاگرامی حساب کنید، یکدفعه فیلتر اینستاگرام را دولت فعال میکنه و مثل فیسبوک اینستاگرام را فیلتر میکنه، بنابراین به دنبال راهکارهای دیگه ای برای کسب درآمد از اینترنت یا سایت های فروشگاهی هم باشید. مثل سایت های فروشگاهی دیجی کالا، بانی مد، تیمچه و خیلی فروشگاه های دیگر... بررسی کنید و شروع کنید.. فروشتون بیشتر میشه...

    8 تير, 1400 ساعت 14:14
  • میشه از اینفلوئنسرهایی که انقدر زیاد هستند، بگین چرا بعضی اینفلوئنسر ها مثل صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج، محمد امین کریم پور، نواب ابراهیمی و جواد خواجوی و نهال سلطانی و ... انقدر موفق و مشهور شدند.. ؟ خیلی ها هم با محتوای بهتر نتونستن موفق بشوند...؟

    12 خرداد, 1400 ساعت 18:13
  • سلام. راجع به تولید محتوا هم میتونین آموزش بزارین..؟ من میخوام یک سایت محتوایی آموزشی بزنم برای زنان و موضوعات زنانه. میشه راجع به روش درآمدی سایت های محتوایی و آموزشی مرتبط با کسب و کار اینترنتی، مشاغل خانگی، سایت آموزشی و ... میتونین راهنمایی کنید. ممنونم

    15 خرداد, 1400 ساعت 20:02
  • ما یک سایت نیازمندیها و ثبت آگهی رایگان داریم، مثل سایت ای استخدام، الان بعد از ۲ سال با کلی محتوا درامدی نداره هنوز... چون پول تبلیغ نداشتیم..‌‌الان حتی به اندازه یک پیج خرید مانتو از اینستاگرام هم درامد نداره... درآمد انلاین هم سرمایه میخواد. تو فکر راه اندازی یک کار خانگی پردرآمد هستم، که بتونم با تبلیغات از اینستاگرام پول در بیارم..‌ اگر کسی هم هست بتونه مشاوره بده که سایت استخدامی و کاریابی ما را بشه با هزینه کم، فعال تر کرد خبر بده. آماده همکاری با سئوکار و کارشناس دیجیتال مارکتینگ با این شرایط هستیم. دفتر شرکت ما در اهواز هست

    18 خرداد, 1400 ساعت 01:02
  • سلام. من کارشناس حسابداری هستم. تبلیغ و اگهی استخدام تو اینستا بدم فایده داره یا تو سایت کاریابی و سایت شغل یابی آگهی بدم بهتره.. البته تو سایت نیازمندی ها ثبت آگهی رایگان کردم و رزومه گذاشتم، اما آگهی استخدام حسابدار ها را در نیازمندیها استخدام و استخدام در دیوار میبینم خیلی حقوق کم میدن، من دنبال کار حسابداری با حقوق بالای ۱۰ ملیون هستم. اگر پیشنهادی داشتین به من خبر بدین

    27 خرداد, 1400 ساعت 21:17
  • سلام. ببینید اینستاگرام کاربرد متفاوتی داره و برای استخدام، کاریابی و پیدا کردن شغل و گرفتن پروژه خیلی مناسب نیست. پیشنهاد میشود ابتدا یک رزومه خوب و اصولی تهیه کنید، بعد میتونین تو سایت پاکت ، ثبت نام کنین. پاکت، بزرگترین سایت تخصصی آگهی استخدام و کاریابی بیواسطه است. و کارفرکا و کارجو به راحتی با هم در تماس هستند. کارفرما و شرکت ها و کسب و کارها بدون پرداخت پول و رایگان رزومه شما را میبینند و با شما تماس میگیرند. شما بعد از ثبت نام، به راحتی از قسمت ثبت آگهی رایگان، رزومه خود را در پاکت قرار دهید و توضیحات خود را بنویسید. از سایت پاکت، روزانه هزاران کارفرما ، مشاغل، شرکت ها ، اداره ها و کسب و کارها از رزومه ها و آگهی های کارجو ها بازدید میکنند و شانس استخدام و فرصت شغل یابی و پیدا کردن کار برای شما سریع تر میشود. از فرصت ثبت آگهی رایگان استخدامی خود در سایت پاکت استفاده کنید و شانس پیدا کردن شغل مناسب خود را افزایش بدهید.

    30 خرداد, 1400 ساعت 01:21
  • بسیار عالی... مرسی از سایت پاکت.‌‌.. من برای اولین بار تو پاکت آگهی دادم و یک پروژه دورکاری ثبت آگهی کردم به صورت رایگان و فکر نمیکردم خبری بشه... چون تجربه خوبی از سایت های فریلنسری معروف نداشتم... ولی جالب بود که در سایت پاکت تجربه متفاوتی داشتم و یک فریلنسر برنامه نویس خوب پیدا شد و کار و پروژه های ما به خوبی انجام شد و دوستی استارتاپی شکل گرفت... برای فریلنسرها و افرادی که در منزل کار میکنند سایت پاکت عالی هست چون رایگان آگهی میدهید و ضرری نداره... هم ثبت آگهی رایگان هم بدون کارمزد و بی واسطه... من سایتتون را به چند تا از دوستان هم پیشنهاد کردم... موفق باشید

    1 تير, 1400 ساعت 00:09
  • سلام. برای کار در منزل اگر تأمین کننده محصول برای فروش میشناسید لطفاً معرفی کنید. من میخواستم در زمینه بسته بندی مواد غذایی در منزل کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم، محصول با قیمت مناسب پیدا نکردم هنوز. ممنون از سایت پاکت

    8 تير, 1400 ساعت 01:48
  • سایت پاکت عالیه... تجربه من در سایت پاکت: 1- من یک کارمند خوب تو کاریابی پاکت پیدا کردم و استخدام کردم. 2- این که تو این سایت همه امکانات رایگان در دسترس است و مثل سایت نیازمندی ها و خرید و فروش اجناس نو و دست و دوم نیست. همه آگهی های استخدام و کار و شغل یابی و پروژه و دورکاری و فریلنسری است. 3- مثل سایت های کاریابی نیست و هیچ واسطه ای نداره و میشه رایگان آگهی داد، رایگان رزومه دید و تماس گرفت. 4- طراحی زیبا است و راحت میشه آگهی رایگان ثبت کرد سپاس از عوامل سایت خوب پاکت

    12 تير, 1400 ساعت 00:54
  • میشه یک مقاله راجع یه بازار کار آنلاین در ایران و سایت های فریلنسری خارجی مثل freelance و upwork میشه بنویسید و نحوه گرفتن آنلاین پروژه را توضیح بدین... و اینکه چرا قیمت کار فریلنسر ها و پروژه ها تو بهترین سایت های فریلنسری ایران هم اینقدر کارها و پروژه ارزان هست و اصلا ارزش کار کردن نداره...؟

    12 تير, 1400 ساعت 23:42
  • این همه تو سایت های کاریابی و نیازمندی ها شغلی، ثبت آگهی کار و جویای کار و استخدام در شرکت ها هستش، بعدش یک عالمه کامنت از جویای کار و آماده به کار نی نی سایت و دنبال کار سایت چطور و دیگر سایت های محتوایی هست.. اینها خوب بیان از این سایت های کاریابی آنلاین شغل پیدا کنن استخدام بشن یا از سایت دورکاری بازار کار آنلاین پروژه بگیرند دیگه خوب... همش میگن بیکارم کار ندارم چی کار کنم کجا شغل پیدا کنم...

    16 تير, 1400 ساعت 00:39
  • سایت استخدام و آگهی کار و کاریابی اینطوری کامل و جامع ، شیک و خوش دیزاین با کاربری ساده که تخصصی آگهی کسب و کار و فرصت شغلی با فریلنسر و پروژه باشه واقعا جاش خالی بود... عالیه... خدا خیرتون بده...

    21 تير, 1400 ساعت 21:57
  • من تو اینستاگرام فروش آنلاین دارم، تصمیم گرفتم برای توسعه ی کسب و کارم تو سایت ها تبلیغ کنم که بیشتر دیده شم، از وقتی تو سایت پاکت که تبلیغ رایگان داره، تبلیغ دادم، پیجم خیلی بیشتر دیده شده، به نظرم برا تبلیغ کسب و کارتون و اگر بیکارید و به دنبال کار میگردید یا کسب و کاری دارید که میخواید دیده بشه تو سایت پاکت رایگان آگهی و تبلیغ ثبت کنید. همه افراد تخصصی کسب و کار و کارفرما در این سایت هسنش...

    24 تير, 1400 ساعت 12:59
  • سلام. کار فروش محصولات انجام میدم. بازاریاب اینترنتی و کارشناس فروش تلفنی هستم. دنبال استخدام در فرصت های شغلی بازاریابی و فروش هستم. دو سال قبل از سایت دیوار کار پیدا کردم. با یک شرکت دکوراسیون در بخش فروش به عنوان کارمند فروش استخدام شدم. در کرونا بیکار شدم و در بازار کار آنلاین فریلنسری به عنوان فریلنسر بازاریاب پروژه ای کار میکنم... اکنون جویای کار فروش به صورت دورکاری، بازاریابی پروژه ای هستم یا در شرکت معتبر استخدام تمام وقت یا استخدام پاره وقت به عنوان بازاریاب حضوری با حقوق ثابت بالا و مزایا و بیمه... کارشناس مدیریت بازرگانی دارم. در صورت نیاز رزومه ارسال میکنم...

    3 مهر, 1400 ساعت 14:15
  • میشه انواع کار در منزل را معرفی کنید .. مثلا برای استخدام کار خانگی بسته بندی پاکت پول، حبوبات و شکلات و هر محصول دیگه... باید چه کار کرد.. شرایط استخدام کار در منزل چگونه هست؟ حقوق ثابت یا بیمه دارد و یا مزایای کار در منزل و کسب درآمد از خانه چیست..؟ از چه سایت هایی میتوان اگهی کار در منزل معتبر پیدا کرد..؟ و اینکه ایا کسب و کار خانگی امکان پیشرفت دارد و ... لطفا اطلاعات در مورد آگهی های کار در منزل بدهید تا بتوانیم کار خانگی و شغل مناسب به صورت انلاین پیدا کنیم و از خانه پول در بیاریم...

    3 مهر, 1400 ساعت 14:37

ارسال دیدگاه