فراخوان استخدام در دیجی کالا

فراخوان استخدام در دیجی کالا

فرصت های شغلی برای استخدام در دیجی کالا

آزمون استخدامی شرکت های خصوصی

 

دیجی‌کالا و آزمون استخدام بخش خصوصی همکاری خود را برای تسهیل فرایند جذب و استخدام متقاضیان مستعد و دارای مهارت برای اشتغال در دیجی‌کالا آغاز کردند.

 

نیازمندی ها استخدام

با توجه به همکاری دو جانبه گروه دیجی‌کالا و آزمون استخدام بخش خصوصی در سال جاری، افراد جویای کار، متقاضیان فرصت‌های شغلی بهتر، دانشجویان، افراد مستعد و دارای مهارت متقاضی استخدام در گروه دیجی‌کالا می‌توانند از تاریخ 1400/04/19 نسبت به ثبت نام در پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از طریق www.inre.ir اقدام کنند.

فرصت های شغلی در شرکت های معتبر

دیجی‌کالا امیدوار است با شرکت در این طرح و همکاری با آزمون استخدام بخش خصوصی در بهبود وضعیت اشتغال و کمک به یافتن شغل مناسب برای علاقه مندان و متقاضیان کار در گروه دیجی‌کالا به‌عنوان یک سازمان محبوب، به روز و پر از ظرفیت یادگیری سهیم باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آزمون استخدام بخش خصوصی کشور

 

 

اشتراک این مطلب:

دیدگاه 2

  • استخدام تو دیجیکالا خوب نیست، خیلی ساعت کاری زیادی داره و پول زیادی نمی‌دن. پیدا کردن شغل تو سایت های دیگه مثل نی نی سایت و شیپور و سایت های فروشگاهی تیمچه و سایت باسلام از لحاظ کار و کسب درآمد بهتر هستند. بتونین رزومه بفرستین و استخدام بشین خیلی بهتره...

    13 مرداد, 1400 ساعت 20:43
  • سلام نمی‌دونم این ازمون استخدامی که همه ازش صحبت میکنند واقعا میشه افرادی که جویای کار هستن به وسیله ی این در شرکتی معتبر استخدام شوند؟ ازمون امورش و پرورش هم برگزار میشه که هیچی معلوم نیست ؟ امیدوارم همه ی کسایی که زحمت کشیدن بتونم قبول شم در ازمون استخدامی و واقعی باشه نتایج و روزی برسه دیگه هیچ کسی در جامعه از بیکاری رنج نبره

    13 مرداد, 1400 ساعت 23:46

ارسال دیدگاه