فرصت استخدام در شرکت کویر موتور

فرصت استخدام در شرکت کویر موتور

استخدام گروهی در شرکت کویر موتور

آزمون استخدامی شرکت های خصوصی

بدینوسیله به اطلاع کلیه متخصصین، فارغ التحصیلان و افراد جویای کار می رساند شرکت کویر موتور با توجه به برنامهریزی در راستای توسعه سرمایه انسانی خود، در نظر دارد تا در سال ۱۴۰۰ نسبت به جذب و استخدام از طریق بستر آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام نماید. داوطلبان میتوانند در بیش از 221 عنوان شغلی به رقابت پرداخته و بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در آزمون شرکت نموده و از فرصت استخدام در این شرکت بهرهمند شوند. پنجمین دوره این آزمون به صورت سراسری در 31 استان کشور برگزار میشود. متقاضیان میتوانند از تاریخ 19 تیرماه تا 2 مرداد به مدت 2 هفته، از طریق مراجعه به درگاه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس www.inre.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

نیازمندی ها استخدام

پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری و آنلاین برگزار میشود و ثبتنام از طریق سایت www.inre.ir استخدام بخش خصوصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام میگردد.

فرصت های شغلی در شرکت های معتبر

گفتنی است شرکتهای عالیفرد(سن ایچ)، دیجی کالا، ایران دلکو، صنایع غذایی رشد، چارگون، لبنیات صباح، تهران اینترنت (#780*)، بانک گردشگری، تک ماکارون، صنایع گلدیران، ال سی من، گروه لبنیات پاک و ... نیز جز 4300 سازمان و شرکت متقاضی جذب نیرو از پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی هستند و متقاضیان میتوانند با ثبت نام در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی از فرصت استخدام در این شرکتها بهرهمند شوند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آزمون استخدام بخش خصوصی کشور

 

 

اشتراک این مطلب:

دیدگاه 2

  • من تو آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دولتی و آزمون آموزش و پرورش دو سال شرکت کردم. هیچ بار برای مصاحبه استخدامی قبول نشدم... ببینم از فرصت های شغلی این بار تو ی شرکت معتبر مثل سایپا، دیجیکالا، اسنپ یا کارخانه شیر میهن و صنایع شیر پاک استخدام میتونم بشم و کار و شغل مناسب پیدا میکنم یا نه... مرسی از سایت استخدام و کاریابی پاکت...

    13 مرداد, 1400 ساعت 20:50
  • سلام قبلا شرکت های اینطوری مثل کویر موتور، دیجیکالا، میهن خودشون استخدام انجام میدادن بدون آزمون سراسری خوب شانس قبولی بیشتر بود چون من خیلی این آزمون ها را اعتماد ندارم و حس می کنم کسی قبول نمیشه، من خودم تا حالا شرکت نکردم اما اطرافیانم هر کی آزمون آموزش و پرورش، آزمون استخدامی های سراسری را شرکت کرده قبول نشده و به مصاحبه نرفته. اما امسال چون خیلی شرکت های خوبی جهت استخدام از این آزمون نیرو جذب می کنند تصمیم گرفتم شرکت کنم.

    24 مرداد, 1400 ساعت 13:08

ارسال دیدگاه